Tuki

Sähköpostiasetukset:
Sähköpostiosoite *********@sppnet.fi
korvaa tähdet tunnuksellasi, jotka olet saanut liittymäsopimusta tehdessäsi.
Usein etunimi.sukunimi

Saapuva posti (POP3S)
posti.ippnet.fi, SSL-portti 995

Lähtevä posti (SMTPS)
posti.ippnet.fi, SSL-portti 465

Käyttäjätunnus sppn****
korvaa tähdet numerosarjalla, jonka olet saanut liittymäsopimusta tehdessäsi

Lähiverkkoasetukset:
Oletuksena Hanki IP-osoite automaattisesti ja Hae DNS-palvelimen osoite asetukset automaattisesti toimii hyvin. Mutta jos tulee tarpeita määritellä esimerkiksi verkkotulostimelle IP-osoite ovat verkkoasetukset
seuraavat:

Reitittimen IP-soite eli oletusyhdyskäytävä: 192.168.1.1
Verkkomaski: 255.255.255.0

Kiinteästi määriteltävissäolevat osoitteet: 192.168.1.10 – 192.168.1.99 DHCP:llä jaetaan 192.168.1.100 eteenpäin.

Nimipalvelimet:
DNS1: 62.106.63.3
DNS2: 62.106.63.60

Tarvittaessa voitte soittaa asiakaspalveluumme tai tehdä vikailmoituksen:

Asiakaspalvelu 03 440 7110

Vikailmoitukset 03 440 7120

 

Muistatko, kuinka huijauksilta voi suojautua?

Tärkeimmät 3 tapaa, voit kerrata tästä:

Älä luota sokeasti sähköpostin lähettäjätietoihin, koska ne ovat kohtuullisen helposti väärennettävissä. Vaikka sähköposti näyttää tulevan esimerkiksi tutulta yritykseltä, lähettäjänä voi silti olla rikollinen. Ole varuillasi erityisesti silloin, kun avaat sähköpostin sisältämiä linkkejä.

Älä luota kaikkiin verkkosivustoihin. Sivusto on saatettu luoda vain tietojenkalastelutarkoituksessa. Erityistä varovaisuutta vaaditaan, jos huomaat päätyneesi tuntemattomalta verkkosivustolta, linkkiä klikkaamalla, esimerkiksi verkkopankin tai jonkin muun palvelun sisäänkirjautumissivulle. Myös luotettavalla sivustolla saattaa olla kolmannenosapuolen ei luotettava mainos, joka johdattaa tietojen kalastelusivuille.voro

Tarkista selaimen kohdeosoite. Tietojenkalastelusivut on usein rekisteröity verkkotunnusten alle, jotka muistuttavat aitoja verkkosivuja. Väärennetyn sivuston erottaminen vaatii käyttäjältä tarkkaavaisuutta.